joi, 26 aprilie 2012

La Multi Ani Cati, Capsunica minunata!

Astazi sarbatorim un anisor de viata al celei mai dulci Capsunici, Cati. Despre ea si mamica ei puteti citi pe blogul Fara sa stie, ingeri sau Caiet pentru casa mea
Din cele 12 luni din viata lui Cati avem multe de invatat. Personal, Cati mi-a intarit increderea in Dumnezeu. Ea este unul din exemplele de care avem nevoie pentru a merge mai departe.
Cati s-a nascut cu trisomia 13 sau Sindrom Patau. Pe blog, mamica ei scrie: "Eu stiu ca Dumnezeu nu face greseli, iar daca in Biblie ni se spune ca toate firele de par ne sunt numarate, nu cred ca El ar scapa la numaratoare un lucru atat de important precum cromozomii." Cat de minunat este sa te increzi astfel in Dumnezeu!
Si cat de rusine imi este gandindu-ma la grijile mele pentru Raisa ca nu va merge, ca nu va vorbi sau ca nu va scrie cand mamica lui Cati spune:"Fiecare zi cu Cati e o noua zi in care nu ne este dor de ea."
Astazi m-am oprit, am privit in urma si am realizat cat de putin ne multumim ce ceea ce avem... Cat de mult am privit in ochi furtuna din viata noastra si cat de putin i-am multumit lui Dumnezeu ca mi-a daruit-o inapoi pe Raisa dupa ce a stat pe lumea cealalta cateva zeci de minute. Ce frumoasa ar fi viata daca am sti sa privim lucrurile bune din ea!
"O data la 10.000 de bebelusi, se naste un copil cu T13. Trebuie sa treaca ceva vreme ca, pe tot globul pamantesc, sa se adune 100 de copii cu T13. Dintre acestia, doar 5 sau 10 vor apuca prima aniversare. Cati face parte din acesti 5-10%. Pentru noi este un miracol." Cati, pentru mine esti unul din cele mai graitoare exemple ca Dumnezeu ne poarta de grija si are planuri minunate cu fiecare dintre noi! Domnul sa te binecuvanteze si sa iti daruiasca ani multi si sanatosi si sa cresti mare precum girafa de mai jos!

0 comentarii::

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!