marți, 24 aprilie 2012

Delfinul si Scufita Rosie

   Nu vrem sa exageram si sa cream o poveste de prietenie dintre Delfin si Scufita. Nu cred ca ar avea unde sa se intalneasca... Dar eu si Raisa vorbim despre ei mult zilele astea.
   Delfinul este un model de urmat. Ca un delfin trebuie sa invete sa innoate Raisa. Suntem de aproape o saptamana in Constanta si mergem la o clinica privata unde Raisa face kinetoterapie in piscina acoperita.  Iar Scufita...intamplator este povestea ei preferata de cateva nopti si am repetat-o de atatea ori incat stiu tot ce trebuie sa contina cosuletul cu merinde!
   Prietenii nostri din Asociatia Copii Suflete Sperante  ne-au ajutat sa putem sta in Constanta si sa facem terapie aici.
   Duminica ce a trecut Raisa a petrecut cateva ore frumoase cu prietenii ei, Alex si Calin.
Cu tati printre nori si flori de liliac.
Dragoste de copii. Calin si Raisa
Dragoste de copii. Alex si Raisa

Si cei trei pitici voinici

Scufita Rosie va multumeste pentru dragostea voastra!

4 comentarii::

sunteti mereu o sursa de inspiratie si dragoste. va pupam si va dorim sejur placut la C-ta.

Nu are sens sa va spun cat va admir si cat de mut ii doresc sanatate micutei Raisa. Povestea noastra este foarte asemanatoare. Si Petre al nostru s/a asfixiat la nastere, dar din culpa medicala. Iata povestea noastra.http://aripipentrupeterpan.ro/povestea-mea-3/
vreau sa va intreb pe fuga, ca nu prea am timp, dar revin, la ce clinica de kineto ati fost in Constanta? si noi am fost la HBO la 1 an si 4 luni si ne/ar fi placut sa stim de o piscina unde se face hidroterapie..

Buna, ma bucur tare mult ca ne-ai scris. Stiu povestea lui Petre de cateva luni si am vrut de multe ori sa va scriu pentru ca intr-adevar povestile noatre sunt foarte asemanatoare din pacate. Problemele si suferintele Raisei provin din multiple culpe medicale pe care ne chinuim sa le demonstram de doi ani si jumatate, asa cum se cuvine intr-un stat ce are pretentia de a fi civilizat si pentru a trage un semnal de alarma asupra neglijentelor si abuzurilor pe care le comit medicii in Romania. As vrea sa te rog daca esti dispusa sa vorbim in privat mai mult despre asta. Iti las numarul meu de telefon si adresa de mail sa putem vorbi:
0726180331 stroe_ecaterina@yahoo.com
Acum suntem in Bulgaria, ne intoarcem din Macedonia unde am invatam sa facem Raisei terapie ABR, iar peste vreo 5-6 ore intram in tara cu ajutorul lui Dumnezeu.
Asta este clinica la care am fost in Constanta:
http://www.recuperare-constanta.ro/
Din cate stiu este singura unde se face hidroterapie in Constanta iar doamna doctor Zaharia face si kinetoterapie Bobath.
Cu drag va imbratisam si il pupam pe scumpul Petre!

Drum bun si asteptam cu nerabdare vesti bune! Sper sa fii meritat cursul ABR si sa va calcam pe urme!
cristina

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!