duminică, 15 aprilie 2012

Iepurasul Portocala

          Nu e chiar cel mai frumos nume pe care il putea capata un iepuras cu prestigiu, dar pentru Raisa e usor de retinut. Si cum iepurasul e vedeta zilele acestea, il facem si pe Portocala un baterist de succes si ii ascultam melodiile.



          Greu a fost sa trecem peste schimbarea de fus orar...Timp de o saptamana Raisa nu vroia sa doarma noaptea si pace. Incet, incet am adaptat-o si ne-am apucat de gimnastica. Pentru ca am primit recomandare de la doctorul Ramirez sa avem recuperarare intensiva in urmatoarele 6 luni, am luat hotararea sa ii fac cam 4 ore de gimnastica pe zi, asa cum ma pricep eu pana vom reusi sa mergem la clinica din Truskavets, Ucraina.

          Am avut doua surprize : una ca Raisa a inceput sa deschida pumnii cand sta in  pozitia de patrupedie ceea ce nu s-a mai intamplat niciodata pana acum. Din cauza spasticitatii, Raisa tinea pumnii stransi iar atunci cand o puneam sa se sprijine in manute cu greu ii desfaceam pumnii.

 






          Alta surpriza e ca Raisa e mult mai activa, se impinge in picioruse mai mult si mai bine, desi acum plange si nu ii mai face nicio placere activitatea noastra.

 




 Ce am mai facut:

          Am fost la control neurologic la doctor Selea la Budimex si am profitat de ocazie sa il revedem pe Tudor-prietenul Raisei inca de cand se afla in burtica. Multumim Moni pentru clipele frumoase pe care le-am petrecut impreuna!




          Am mers la sesiunea de informare "Miofibrotomie subcutanata pe etape" dupa metoda profesorului Ulzibat organizata de Fundatia Ikon din Galati. Raisa a primit consultatie gratuita si ni s-a recomandat sa asteptam cele 6 luni dupa implantul cu celule stem si apoi sa stabilim la urmatoarea consultatie daca mai este necesara interventia.

          Raisa a invatat sa se tina in balansoar - si ce bucurie ne-a facut!




          Multumim vecinei noastre Creola si lui Sasa (de pe fundalul de mai jos), care ne-a urmarit si ne-a apreciat aceasta evolutie!

          Si bucuria de la sfarsitul activitatii:
  
          Tot zilele astea am primit vizita fratiorului Giulio - cel mai frumos sicilian cu care Raisa s-a distrat de minune si au mers impreuna la "groapa cu pitici (sau furnici)".

 



 
  
          Raisa a primit cea mai frumoasa felicitare de Pasti confectionata cu maiestrie de surioara Miriam si mamica ei, Adela.


                          


  
         As vrea sa transcriu continutul felicitarii pentru ca sunt cuvinte pe care le-am sapat in inima mea si as vrea sa va aduca si voua nadejde!
          "Binecuvantat sa fie Dumnezeu, Tatal Domnului nostru Isus Hristos, care, dupa indurarea Sa cea mare, ne-a nascut din nou prin invierea lui Isus Hristos din morti, la o nadejde vie, si la o mostenire nestricacioasa, si neintinata, si care nu se poate vesteji, pastrata in ceruri pentru voi."
1 Petru 1:3-4

   Isus ne-a dat iertare in dragoste, pace in credinta si viata prin sacrificiu.

Hristos a inviat! 

3 comentarii::

Ce ma bucur ca v-ati intors acasa cu bine si ca vedeti deja progrese!!! Cred ca au fost fericite sarbatorile voastre :)
Am avut asa o bucurie citind povestile de mai sus si urmarind filmuletele!- bravo, bravo, Raisa!!!

wow...cate lucruri minunate am citit despre Raisa. Sa dea D-zeu sa continue cu progresele si sa aiba mereu zambetul pe buze.

Da, Raluca, ne rugam pentru progrese cat mai multe si am nadejde ca vor fi si ca Dumnezeu va mangaia toti copii aflati in suferinta!
O iubim si o imbratisam pe cea mai dulce Capsunica! Sper sa avem norocul sa va intalnim intr-o zi! Domnul sa va binecuvanteze!
Manga draga mea, tu mie imi aduci zambetul pe buze!:) Doamne ajuta! Tu si Aidan sunteti in gandurile mele. Va pupam

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!