miercuri, 11 iulie 2012

Melcișorii săltăreți si fundițele zglobii

Venim cu o idee sau exemplu de activitate care stimuleaza copilasii speciali si nu numai.
Ingredientele musai necesare:
  • paste, de diferite forme si culori;
  • paharele sau boluri atractive;
  • multa, multa rabdare.
Startul:
Zaharul nu-l recomand, desi din punct de vedere tactil e benefic, este lipicios si greu de strans din mediul inconjurator:)
I-am cerut Raisei sa bage manuta in fiecare paharel, sa simta textura diferita a pastelor:
Paharelele mai usoare reusese sa le tina si singura:
Melcisorii si funditele au fost preferatele ei. Asa ca le-am acordat mai multa atentie. Impreuna, le-am rasturnat dintr-un paharel in altul. Zgomotul pe care il fac este atractiv:
I-am dat cativa melcisori sa ii prinda in pumn apoi sa le dea drumul in paharul gol:
Iar pe fundite le-am tras afara din paharel una cate una:



Ce am constatat in timpul jocului a fost ca Raisa se concentreaza foarte mult pe activitatea in sine, se straduieste sa faca miscarile pe care i le cer si uita sa se bucure. Uita sa zambeasca. Este foarte serioasa, desi sunt convinsa ca activitatea i se pare cel putin interesanta.
Urmatoarea fotografie este pentru prietenii ei care aveau dubii. Da, este printesa!:)

Am reusit sa "lipim"pe blog serviciul de la EuPlatesc si astfel se pot dona banuti in contul Asociatiei E Pluribus Unum deschis pentru Raisa. (Multumim prietenei noastre dragi{se stie ea cine e, nu dam nume, vorba altei prietene:)} pentru ajutor!)

Va imbratisam cu drag!

0 comentarii::

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!