joi, 26 iulie 2012

Culori cu dragoste

In ultimele zile am desenat mult. 
De curand am descoperit-o si pe Miffy si prietenii ei care reusesc sa ii smulga zambete Printesei Carliontz. Cica lui Miffy ii place sa scrie si sa deseneze. Asa ca am desenat-o pe Miffy, am decupat-o frumos si am lipit-o cu scotch pentru ca mamaia, posesoarea capodoperei, sa nu o deterioreze de cate ori o va scoate din portofel ca sa o priveasca cu dor de Raisa. 

 

Stiind-o pe Miffy departe dar in siguranta cu mamaia, si negasind cuvinte de a multumi tuturor celor ce s-au gandit la Raisa si i-au donat banuti, iata ce am desenat astazi pentru cei ce fac posibila plecarea noastra in Ucraina la tratament:
 
 
Va multumim!
P.S. Sper ca se intelege ce a scris Raisa.

4 comentarii::

Cati, asa mult ma bucur ca plecati la o noua sesiune de tratament! Imi doresc atat de mult ca Raisa sa se recupereze cat de mult! Va pup si multa multa bafta!

Pup degetelele tale !!! sunt cele mai frumoase desene :-) .
Cati ai atat de multa rabdare cu ea , esti de admirat si Marius la fel , sunteti perseverenti si Raisa o sa recupereze mult mai mult. Felicitari pt noua runda de Ucraina. Va urez mult noroc si muuulti pupici de la Alex pt printzesa Carliontz !

Madi si Alex :-)

Edith, sa dea Domnul sa fie asa cum ne dorim si ne rugam cu totii! Si noi ne bucuram pentru prichindelul pe care il porti in burtica:) Sa fiti sanatosi cu totii, sa va bucurati de el(am o banuiala ca e Costel junior) si de Maria! Pupam intreaga familie Ipate!

Frumoasa Madi, multumim pentru cuvintele alese si te rugam sa transmiti pupici de la Raisa catre Cavalerul Alex!

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!