joi, 19 iulie 2012

In balcon

Se invata primii pasi pentru pezentarile de moda din viitor. 
Totul intr-o atmosfera de zambete si gangureli. Este o activitate intensa si necesita rabdare in bataia pasului pe loc. A se lua in considerare ca este vorba de un balcon in care se pot face maxim opt pasi de pitic dintr-un capat in altul.
E necesara si o priveliste captivanta, cu veselia copiilor din parc transmisa pana la balcon prin chiote si zarva.
Acestea au fost pe scurt ingredientele unei defilari de succes! Si iata 10 secunde din ea:
Astazi am primit confirmarea programarii la Clinica Internationala din Ucraina si factura (enorma!). Le-am adaugat aici.
Tot astazi a aparut pe site-ul Stiri Crestine.ro( Multumim! ) un articol, "Despre Dumnezeu in viata unui copil cu paralizie cerebrala" in care am incercat sa sintetizez lungul sir de evenimente, spitale, interventii si terapii prin care a trecut Raisa, cu ajutorul vostru, prin voia lui Dumnezeu.
Si va imbratisez cu dragoste!

5 comentarii::

Bravo, Raisa- s-o tineti tot asa si la cat mai multe progrese!

Multumim Raluca! Asa sa fie! Doamne ajuta!

Mai aveti nevoie de 2000 :),diferenta am trimis-o eu.
Doamne ajuta in continuare!
Va pupam!

Sunt situatii in fata carora raman pur si simplu fara cuvinte... Si asta este una dintre ele! Sunt oameni care au un suflet atat de frumos incat ma coplesesc emotiile incercand sa le transmit cat de mult conteaza gestul lor in viata noastra! Laura, acum, nu pot spune decat un simplu MULTUMESC!
Si le multumesc din toata inima dragelor mele prietene, pentru care Raisa este ca un membru al familiei lor. Si atat, nu mai pot spune mai mult

Sa fiti sanatoase si sa reusiti sa treceti peste toate incercarile vietii!
Ma bucur ca v-am putut ajuta cu putinul acesta..
Va pupam cu drag!

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!