luni, 21 mai 2012

Terapie in Ucraina-metoda Kozijavkin (II)

Va salutam de-acasa!
Poze si filmulete din timpul programului de recuperare de la Truskavets



Programul a fost intensiv si bucuria noastra a fost ca Raisa a raspuns pozitiv la el. Initial am fost sceptici in privinta masajului insa am concluzionat ca prin el pielea si inclusiv creierasului copilului este bombardat cu stimuli. Un accent foarte mare se pune pe verticalizarea copilului si intr-adevar, majoritatea copiilor pe care i-am vazut in clinica mergeau singuri sau ajutati de parinti sau de un cadru. Asta mi s-a parut extraordinar!













Raisei i s-a recomandat continuarea programului de kinetoterapie din clinica, acasa, kinetoterapie in apa(hidroterapie) si terapie cu cai (hipoterapie). Ne-am programat pentru o noua sesiune de recuperare la clinica din Truskavets pentru 30 iulie si ne rugam sa putem ajunge si atunci.
Raisa se va odihni cateva zile apoi vom pleca la Spitalul de neurologie din Sibiu pentru o sesiune de recuperare de doua saptamani.
Potsilunok (pupici in limba ucraineana)

4 comentarii::

Va pupam cu mare drag si ne bucuram ca Raisa a raspuns asa de bine! Ne gandim mereu la voi si virtual va trimitem o imbratisare! Ama si mama

Multumim fete dragi! Va pupam si noi dintre genti si bagaje. Nu avem niciun drum la Bucuresti in plan deocamdata, insa cu prima ocazie, nu mai ratam ocazia de a le vedea pe Ama si mama!

Sunteti 2 parinti minunati! Doamne ajuta sa fie de folos terapia!

Doamne ajuta! Deja vedem mici progrese la Raisa, daca si-ar imbunatati echilibrul, ar putea sta in fundulet singura, pentru ca spatele il are mult mai drept si o vad cat e de incantata sa stea asa.
De multe ori m-am intrebat ce mai faceti si am vrut sa iti las mesaj sa te intreb. Sper ca sunteti bine, sanatosi si fericiti! Va pupa fetele cu mare drag!

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!