luni, 7 mai 2012

Curcubeu

   Bucovina si cel mai frumos curcubeu pe care l-am vazut vreodata. Si astfel ne-am amintit de legamantul pe care l-a facut Dumnezeu cu Noe cand a pus curcubeul pe cer pentru prima data. Si ne-am intarit increderea si speranta...
   Sambata dimineata am plecat spre Ucraina impreuna cu Calin si familia sa. Noaptea am petrecut-o la Siret unde doamna Maria, prietena de familie cu Calin, ne-a gazduit ca in povesti. Am iesit din Bucovina sau din lumea basmelor si am intrat pe cele mai proaste drumuri pe care nu credeam sa le intalneasca rotile masinii vreodata, in Ucraina. 

   Copiii nostri insa, s-au distrat la fiecare groapa peste care treceam. Nu pot spune ce o amuza mai tare pe Raisa, zgaltaiala sau plansul lui tati, soferul grijuliu.
   Dupa aproape 400 km parcursi in 8 ore am ajuns fara vlaga la Truskavets.
Clinica mi se pare dincolo de orice asteptari. Si ma roade sentimentul invidiei fata de ucrainienii care beneficiaza gratuit de asemenea tratamente si terapii.
Asa arata cladirea de pe terasa camerei noastre

La sala de mese

   Astazi de dimineata, Raisei i s-a facut consultatia medicala, corectarea coloanei si cele mai complete masuratori de pana acum. Din cauza displaziei de sold, Raisa are piciorul drept mai scurt decat cel stang...iar talpa piciorusului drept e cu jumatate de centimetru mai mica (Boge, din pacate ai avut dreptate).  Mai tarziu vom avea inregistrarea video cu ceea ce poate face Raisa acum (vom mai avea una la sfarsitul perioadei de tratament cu care se va face o comparatie) iar de maine incepem terapiile.
Din Ucraina, cu drag, mami, tati si Raisa.

6 comentarii::

Doamne ajuta!!! Sa fie intr-un ceas bun! Va pupam cu drag, Ama si mama

Ma bucur ca ati ajuns cu bine, si mult spor la terapii!
Carina va pupa si ea, ii plac la nebunie pozele in care apare curcubeul :)
Ii pupam si pe Calin si Ramona, numai bine tuturor!

Doamne ajuta ca ati ajuns cu bine!
Va pup!

Salut!
Multumim dragelor!
Imi pare rau ca nu am conexiune buna la net sa incarc filmuletele cu terapia pe care o face Raisa aici. E foarte tare! Are 7 proceduri pe zi din care cea mai importanta este corectia coloanei ce dureaza cateva secunde numai.
Crocomom ce mai faceti? Pupam pe Ama cea draga! Uka, trebuie sa mai prindem "curcubee" pentru Carina!:) De mentosane colorate face rost Ana:)

Doamne ajuta sa fie de folos terapia!

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!