miercuri, 21 martie 2012

Americana Girl (I)




Prima zi in San Diego. Ziua in care trebuia sa ne odihnim si sa ne obisnuim cu fusul orar. Numai ca Raisa era deja obisnuita, a dormit toata noaptea pana dimineata la 7.00. Ea nu vroia odihna, ea vroia plimbare. Ne-a surprins intr-un mod foarte placut energia si veselia ei. Asa ca, am purces prin imprejurimile hotelului, am mancat cel mai copios mic dejun pe care mi-l puteam imagina si pentru prima data, Raisa a fost invitata sa deseneze intr-un restaurant, i s-au oferit creioane si hartie alaturi de zambete si complimente.












Si ne-am plimbat atat de mult incat am facut sa rasara soarele!








Bine dar nu ma intrebati de ce ieseam de pe carosabil si o inghesuiam pe Raisa printre flori. Erau foarte multe flori si mi se parea ca Raisa se asorteaza cu fiecare:)



5 comentarii::

Ma bucur ca ati ajuns cu bine! Asteptam povestile din Mexic!

Multumim Monis! Am adaugat si "povestea transplantului". Acum ma duc sa ma culc (aici e doua jumatate dimineata) si ii multumesc lui Dumnezeu ca am trecut asa de bine peste aceasta zi.
Va pupam

Bravo, curajosilor! Ne bucuram din tot sufletul pentru voi.

Sunteti absolut minunati! Si da, Raisa se asorteaza cu toate florile! Va pupam!

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!