sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Raisa in Lumea Mare

Numai datorita voua, Raisa a putut beneficia de terapii de recuperare costisitoare si a putut calatori peste hotare pentru a ajunge la ele. Inutil sa mai vorbesc despre bucuria mea de mama si despre binecuvantarea pe care simt ca am primit-o prin voi! Ea licareste in inima mea si imi da puteri zi de zi. Voua, celor ce daruiti puteri, va transmitem toata dragostea noastra!
In urma cu o luna de zile, pe 17 octombrie, Alina D. si echipa din LumeaMare ne-au oferit ocazia de a ne aseza gandurile si impresiile din Macedonia pe frumosul lor site de calatorii. In acel articol, scriam cu gandul la voi: "Ne-am înscris fără voie într-o luptă cu timpul şi parcurgem orice spaţiu terestru pentru a aduce viaţa Raisei aproape de „normalitate”. Lângă lupta ei de supravieţuire s-au aşezat zeci de prieteni ce au ajutat-o să facă terapii, tratamente costisitoare şi drumuri lungi prin lume." 
Va invit sa cititi articolul despre imprejurimile lacului Ohrid din Macedonia, unde,  "dacă te opreşti să îl priveşti destul de mult, poţi auzi respiraţia rece a timpului."
Tot cu gandul la voi, scriam in interviul Alinei "Am foarte mare credinţă într-un plan pe care îl are Dumnezeu cu fiecare fiinţă şi, cu toate că la naştere, prin greşelile unor medici, Raisei i-au fost răpite foarte multe simţuri şi capacităţi, Dumnezeu i-a dat din belşug dragoste. Datorită dragostei pe care a primit-o de la oameni, unii dintre ei fiind necunoscuţi pentru noi, Raisa a putut beneficia de un implant cu celule stem. Împreună putem face lucruri minunate.” 

0 comentarii::

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!