joi, 21 iunie 2012

Darul dulce

L-am primit de aproape o saptamana dar pentru ca am intrat in etapa celui de-al doilea set de maselute, Raisa nu-mi prea mai da ocazia sa povestesc despre ea.  
In timp ce ma straduiam sa realizez niste poze artistice cu pretiosul borcan, evident, prin preajma se radea. Domnului U. i se parea haioasa intentia mea artistica iar Raisei pesemne ca-i placea ce-i spune taica-su. Insa cu toata straduinta mea, nu am reusit sa captez in poze nici culoarea continutului din borcan, nici parfumul lui si nici gustul deosebit. Pentru darul dulce al Raisei, multumim Kzarinne’s Bio Boutique!
 Si prietenilor care ne-au transmis ganduri si cuvinte frumoase!
 
Manuta simpatica a Raisei a fost desenata cu ajutorul terapeutei de la ergoterapie. Suntem cei mai mandri parinti!

0 comentarii::

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!