joi, 1 septembrie 2011

La multi ani, trandafirasul meu iubit!

Astazi este o zi speciala pentru noi, caci in urma cu doi ani am primit binecuvantare de la Dumnezeu! Ne-a daruit un ingeras care ne lumineaza viata in fiecare zi, care ne-a apropiat de Dumnezeu si pentru care ne rugam sa fie sanatos si sa aduca bucurii in lume!


Din suflet, va doresc tuturor multa sanatate!

8 comentarii::

La multi ani, trandafirasule!! sa te faci trandafir mare mare si sanatos!! vorbaret, umblaret si descurcaret:)multa multa sanatate si voua! toata!

La Multi Ani Raisa! Sa-ti dea Domnul drum lin prin viata, sa cresti mare si fericita!
Cu drag!

La multi ani frumoasa Raisa! Sa iti bucuri parintii in continuare! Sa iti traiasca trandafirasul Cati!

Buna!
In primul rand, felicitari pentru frumoasa fetita si pentru modul minunat in care va ocupati de ea.
Si noi suntem parintii unei fetite cu nevoi speciale- Cati Capsunica- care s-a nascut cu trisomie 13.
In cautarea unor terapii care ar putea-o ajuta, am ajuns si la blogul vostru, la povestea Raisei si am ramas impresionati de dedicarea voastra, ca parinti.
Ne-am alaturat si noi unui grup de suport, insa majoritatea copiilor supravietuitori nu sunt din Romania- ci din tari vestice- de aceea nu stiu daca noi avem acces la terapiile si interventiile posibile acolo.
Voi insa, ca parinti ai unui copil cu nevoi speciale, cu siguranta stiti multe lucruri despre ce se poate face in Romania.
Pentru dilema mea si a multor altor parinti aflati in aceasta situatie a noastra, m-am gandit sa incep un blog in care mai multi parinti sa impartaseasca povestea si experienta lor, poate adunand toate informatiile si punandu-le cap la cap, vom facilita accesul la interventie timpurie, atat pentru copiii nostri cat si pentru cei ce se vor naste mai tarziu.
Ai fi de acord sa colaborezi cu un guest post, din cand in cand, cand ai tu timp, recomandand fie un medic, o terapie, un site, un truc care iti face viata mai usoara?
Stiind unii de altii, ne putem ajuta reciproc.
Aici este adresa blogului- abia construit- proaspat de nici 24 de ore-http://farasastieingeri.wordpress.com/.
Si mi-ar placea sa te adaug in blogroll- doar sa imi spui sub ce diagnostic anume.
Multumesc si multa sanatate, putere, rabdare si speranta!
Raluca

Buna Raluca!
Sa va binecuvanteze Bunul Dumnezeu si sa va calauzeasca pasii!
Am citit cu mare drag blogul! E minunat! Toata stima pentru eforturile pe care le depui! Sunt alaturi de tine.
Nu prea ma descurc eu cu scrisul pe bloguri din lipsa de experienta si timp dar voi ajuta cu ce pot si ce stiu cu mare dragoste!
Diagnosticul principal al Raisei este paralizie cerebrala,il poti trece in blogroll. In inima mea Raisa nu are niciun diagnostic ci este copil iubit si vindecat de Dumnezeu.
Sa staruim in rugaciune si El ne va arata Calea.

Sunt sigura ca Raisa va recupera- din ce am vazut pana acum, si este si dorinta mea cea mai mare pentru Cati- NACD este locul unde se fac programele pt cele mai spectaculoase recuperari. arunca o privire pe site-ul lor (nici nu costa monstruos de mult)- ai link pe blogul meu.
Vreau sa te rog sa imi raspunzi la cateva intrebari, cand ai timp, chef si inspiratie :)- nici o graba- ma gandesc ca i-ar putea ajuta si pe alti parinti.
1. Exista vreun medic neurolog pe care l-ati putea recomanda- deschis spre a da o sansa copiilor cu dizabilitati?
2. Care este centrul de recuperare de care ati fost cel mai multumit?
3. Ce tip de fizio/kinetoterapie a dat cele mai bune rezultate la copilul dvs.?
4. Ce tip de terapii ocupationale ati aplicat? Puteti recomada un centru?
5. Exista vreun medicament care a ajutat la recuperarea copilului dvs.?
6. Aveti un sfat practic de dat unor parinti care trec prin situatii asemanatoare? Ceva ce a functionat, facand viata dvs. si a copilului dvs. mai usoara.
7. Puteti recomanda un program, un aparat medical, o firma de carucioare speciale sau instrumente folositoare copiilor cu dizabilitati (proteze, cadre, etc.)?
Va rog sa adaugati orice altceva v-a fost de ajutor si nu este cuprins in intrebarile de mai sus.
Multumesc!
Multa sanatate micutei Raisa!
Raluca

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!