luni, 3 septembrie 2012

Din Olanda, cu dragoste

Efectiv nu suntem in Olanda, insa titlul va fi inteles dupa ce veti vedea urmatorul video. Am gasit zilele trecute pe internet un fragment din cartea lui Emily Perl Kingsley, "Welcome to Holland!" si m-am minunat de cat de frumos de simplu e descrisa viata unui parinte a unui copil cu dizabilitati:

„Lumea ma roaga adeseori sa scriu despre experienta de a creste un copil cu o deficienta -- sa incerc sa ii ajut astfel pe cei care, netraind aceasta experienta unica, s-o inteleaga, sa-si imagineze cum ar fi ...
Pai e cam asa ..
Sambata am sarbatorit trei ani de la nasterea Raisei. A fost de vis, am avut alaturi de noi persoane dragi si in inima persoane aflate departe. Raisa a fost in centrul atentiei si carei fetite nu ii place asta? A primit cadouri frumoase si zeci de urari, a primit pupici si a impartit bezele iar noi ne-am rugat sa poata sufla singura in cele 4 lumanari de anul viitor.
Uitandu-ma pe poze si filmari m-am gandit ca sunt parca desprinse dintr-o calatorie in Olanda.
E cam asa...
Va pupam!

2 comentarii::

Draga Cati, LA MULTI ANI pentru Raisa, multa sanatate si putere sa mergeti inainte cu aceeasi incredere ca... intr-o zi totul va fi bine. Eu sunt Diana, mama lui Rares, si am impartit anul trecut pentru 2 nopti salonul 22 de la Spitalul 1Mai.
Intru des pe blogul vostru, citesc mereu noutatile despre Raisa si ma bucur pentru progresele ei, exact asa cum o fac si pentru puiutul meu. Aveti grija de voi.

Diana draga mea ce bine imi pare sa te regasesc!
Multumim pentru urari! Le primim cu mandrie si il pupam pe frumosul Rares!
Am vazut blogul lui si va felicit pentru asociatia infiintata! Domnul sa va dea putere sa realizati tot ceea ce El v-a dat de facut! Va admir atat de mult actiunea de strangere de fonduri prin face painting! Excelenta idee! La cat mai multe activitati de genul asta! Si daca mai organizezi, te rog sa ma anunti si pe mine sa iti trimiti jucarioare si plusuri. Va pupam

Trimiteți un comentariu

Multumim pentru cuvintele, sfaturile si gandurile bune!